Hé, gluurder…
Just kidding! Ik geef je graag een kijkje achter mijn saleschermen. Want ik weet wat een overzichtelijk systeem voor jouw sales kan betekenen.. Zeg maar dag tegen een chaotisch salesproces en hallo tegen structuur, rust én omzet!
Bekijk de video en krijg een exclusief kijkje achter mijn schermen!
Goed nieuws! Want vanaf 2025 kan jij ook starten met dit systeem..
Krijg grip op je sales en laat geen enkele kans meer liggen
De cursus Grip op je Sales– start vanaf het nieuwe jaar. Schrijf je nu in voor de interesselijst en krijg als eerste toegang tot de cursus met een exclusieve pre-sales korting. (And believe me, deze actie wil je niet missen.)
Schrijf je nu in voor de wachtlijst:
Stel je voor: je opent je laptop en ziet precies welke acties je vandaag mag ondernemen.
Geen chaos meer in je salesproces. Geen twijfel over welke lead warm of heet is. En geen gevoel meer dat je kansen mist.
In plaats daarvan heb je overzicht, structuur en een helder plan. Je weet precies:
- Welke leads je hebt en welke je moet opvolgen.
- Welke acties je wanneer moet ondernemen.
- Hoe je jouw kansen omzet in klanten – zonder chaos.
Met dit systeem spot je iedere kans en weet je zeker dat je alles uit je sales haalt. Zo krijg je meer rust, meer structuur en meer omzet.
Schrijf je nu in voor de wachtlijst:
De cursus Grip op je Sales is perfect voor jou als je voelt dat je saleskansen laat liggen, omdat je:
A
A) Te weinig leads hebt
Je hebt weinig potentiële klanten die je kunt benaderen en daardoor ook weinig salesgesprekken. Of … heb je ze wel, maar zie je ze niet? (spoiler alert: het is dat laatste)
B
B) Geen overzicht hebt in je salesproces
Je mist structuur. Dagelijks vraag je jezelf af: welke lead was nu warm, welke heet, wie heb ik wanneer gesproken en welke DM’s waren echt van belang?
C
C) Minder omzet draait dan je zou willen
Je bent supergoed in wat je doet en hebt een prima omzet, maar je wil meer. En je weet dat het haalbaar is als je jouw salesproces optimaliseert.
D
D) All of the above
Het één heeft invloed op het ander. And that’s a good thing! Want als we dus het één aanpakken, kan het ander ook alleen maar beter worden.